iPhone Servis Yok Sorunu Nedenleri ve Çözümleri | Fixplan
iPhone cihazlarda servis yok uyarısı veya servis aranıyor uyarısıyla karşılaştığınızda deneyebileceğiniz yöntemler.
iPhone cihazlarda servis yok uyarısı veya servis aranıyor uyarısıyla karşılaştığınızda deneyebileceğiniz yöntemler.
iPhone servis yok uyarıyla veya servis aranıyor uyarısıyla karşılaşıyorsanız cihazınızda donanımsal veya yazılımsal bir sorun olabilir. Bu durum, şebeke sorunu olarak da adlandırılmaktadır.
iPhone servis yok sorunu tm iPhone modellerinde meydana gelebilen bir sorundur. Servis yok uyarısı ile telefonunuzda şebeke ile ilgili bir arıza meydana geldiğinde karşılaşırsınız. Bu sorunun teknik olarak adlandırılması iPhone şebeke sorunu şeklindedir. Çoğunlukla iPhone 7 ve iPhone 7 Plus modellerinde görülmektedir.
Bu sorunu yaşıyorsanız; arama yapamaz, hücresel veri ile internete bağlanamaz ve SMS gönderemezsiniz. Şebeke sorunu, basit bir problemden kaynaklanıyor olacağı gibi anakart üzerindeki bir sorundan da kaynaklanıyor olabilir. Bu yüzden sorunu çözüme ulaştırmak için ilk önce arızanın kaynağı tespit edilmelidir.
Öncelikle belirtmek gerekir ki iPhone şebeke sorununun nedenleri sanıldığı kadar karışık değildir. Servis ile ilgili uyarı alanızın nedenleri:
İlk olarak hızlı ve basit bir çözüm için telefonunuzu açıp kapatmayı deneyin. Bunun yanı sıra, Uçak Modu’nu açıp kapatmayı da deneyebilirsiniz.
Servis yok uyarısı, SIM kartınız hasar aldıysa veya SIM tepsisine sığmıyorsa meydana gelebilir. Bu yüzden, SIM kartınızı çıkarıp geri takmak sizi çözüme ulaştırabilir. Eğer, işe yaramıyorsa -ve sorun SIM kartı ile ilgiliyse- operatörünüzden yeni bir SIM kartı isteyin.
Ayarlar > Hücresel Veri, seçeneğiyle hücresel veriyi devredışı bırakıp yeniden etkinleştirmeyi deneyin.
Öncelikle Wi-Fi bağlantısı olduğundan emin olun. Daha sonra Ayarlar > Genel > Hakkında kısmından operatör ayarlarının güncel olduğundan emin olun. Ayrıca, bunu öğrenmek için operatörünüzle iletişime geçebilirsiniz.
Son olarak ise Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla seçeneğini kullanabilirsiniz. Fakat bu seçenek Wi-Fş bağlantılarınızı, şifrelerinizi, hücresel veri ayarlarınızı ve VPN, APN ayarlarınızı sıfırlar.
Eğer, şebeke sorunu bir yazılım güncellemesi sonrasında ortaya çıktıysa bunun yazılımsal bir problem olması muhtemeldir. Telefonunuzu bilgisayar bağlayarak iTunes üzerinden yazılım güncellemesi yapabilirsiniz.
Yukarıdaki yöntemlerin çoğunu denediniz ancak iPhone, “Servis Yok” uyarısı vermeye devam ediyor. Bunun anlamı, telefonunuzda donanımsal bir problem olduğu veya darbe kaynaklı meydana gelmiş olan bir arıza olduğudur. Bu tür arızalar ise anakart üzerindeki baseband onarımı ile çözüme ulaşır. Bu nedenle, cihazınızı kesinlikle bir teknik servise götürmelisiniz.
Fixplan teknik servislerimizde sizlere baseband onarım hizmeti vermekteyiz. Üstelik, baseband onarımı gibi anakart işlemlerine 6 aya kadar garanti veriyoruz.
Fixplan teknik servislerinde iPhone tamir işlemi yapılan tüm telefonlara garanti verilmektedir. Apple modellerinin tamiri, alanında uzman, mesleki yeterlilik sertifikasına sahip ve gerekli eğitimleri almış teknisyenler tarafından yapılmaktadır.
Türkiye’nin her yerinden ücretsiz kargo ile cihazlarınızı gönderebilirsiniz.
Ankara: 434 686 616
İzmir: 714 693 930
Sorularınız, randevu, adres ve iletişim bilgileri için lütfen şehir seçiniz.
Bu internet sitesinde belirtilen fiyatlar farklılık gösterebilir ve tüm modellere hizmet sunulamayabilir.
Kampanya ve indirimler modellere ve arızalara göre değişiklik gösterebilir ve/veya geçerli olmayabilir.
Phone®, iPad®, Apple Watch® ve Mac®, Apple® Inc. şirketinin ticari markasıdır. Diğer tüm ticari markalar ilgili sahiplerinin mülkiyetindedir. Fixplan ve burada yer alan hizmet ile makaleler, Apple veya burada görünen diğer ticari markaların ilgili sahiplerinden herhangi biri tarafından sponsorlu, anlaşmalı ya da bağlantılı değildir. Her ofis bağımsız birer franchise işletmesidir.
Fixplan® Türkiye